11. travnja - Dan društvenih igara
Autor: Sandra Vrbešić, 11. 4. 2022.
Učenici putnici A- smjene zajedno sa knjižničarkom Mirnom Scheibl i psihologinjom Sandrom Vrbešić uz igru u međusmjeni obilježili su Dan društvenih igara. Ovaj dan obilježava se od 2013. godine. Igra općenito ima jako velik utjecaj na učenje i razvoj djece. U novije vrijeme ima jako puno novih društvenih igara. Tako su društvene igre poput Una, Monopolya, Čovječe ne ljuti se, Rizika ili Jamba zamijenile sasvim nove kao što su: Catan, Alias, Pictionary i sl. Velik broj ovih igara učenici su imali priliku odigrati i odlučiti se koja im je najdraža.
Svi znamo kako djeca najbolje uče kroz igru i igranje. Igranjem društvenih igara kod djece razvijamo jako puno stvari :
KRITIČKO MIŠLJENJE ( kada se dijete u igti nađe pred nekim problemom pokušat će ga riješiti. U početku će mu u tome pomagati suigrači, a kasnije će te probleme rješavati sam. Stručnjaci kažu kako ovakave situacije uče dijete kako i u stvarnom životu rješavati problem, a i pomažu i povećavaju djetetov IQ).
SAMOSTALNOST (Djeca shvaćaju da u igri djeluju samostalno i ne trebaju opravdati svoj potez. Kasnije u životu, lakše će se suočavati s problemima i rješavanju problema).
TIMSKI RAD ( Ukoliko igraju društvene igre u kojima se igrači grupiraju u timove, djeca će jako brzo shvatiti kako je suradnja jako bitna).
POBJEDA/ SUDJELOVANJE ( Kroz društvene igre se jako brzo nauči što je uistinu bitno u samom procesu igranja, je li to pobjeda ili samo sudjelovanje).
Naši učenici su se danas zabavili jedan školski sat igranjem društvenih igara uz druženje, zabavu i smijeh 45 minuta im je brzo prošlo.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dnevni tisak |
Obrazovanje |